kalikax Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Tja undrar bara om man kan komma in och ta planen i den andra staden (kommer inte ihåg va den heter) utan att ha flygar licens det går inte att klättra över iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Planen på flygplatsen går inte att köra utan flyglicens. Andra staden heter San Fierro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Man kan väl klättra över? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Det går att klättra över om man tar en hög bil som hjälp..men du kann ändå inte öppna dörrarna till flygplanen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Om man har lite tålamod så öppnas dom ändå Och man kan flyga helikopter då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalikax Skrivet 13 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Aa... stå på en bil och hoppa över..supersmart ska snart testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalikax Skrivet 13 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Ååå.. kom in med flygen är ju låsta..hur långt är de kvar till flygskolan..är vid zeros uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Det beror på vilka andra uppdrag du har gjort men det är väl kanske 5-10 st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Det beror på vilka andra uppdrag du har gjort men det är väl kanske 5-10 st Tror inte det. Man behöver bara ha flyglicens vad jag kommer ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Ja det räcker med att ha flyglicens och jag tror det är 5-10 uppdrag kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Ja det räcker med att ha flyglicens och jag tror det är 5-10 uppdrag kvar Välj quote istället då så jag förstår vad menar. Nu fattar jag iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Jag kan inte göra quote och skulle gärna vija veta hur man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Jag kan inte göra quote och skulle gärna vija veta hur man gör Aha, visste inte det, men då får jag lära dig. Enklaste sättet är att göra som på bilden: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Aha, visste inte det, men då får jag lära dig. Enklaste sättet är att göra som på bilden: TACK TACK TACK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Så här är det; Man kan komma in på flygplatserna utan licens, men det är bara de flygen på Los Santos som är olåsta, så vida man inte köpt (och klarat) flygskolan... Flyglicens kan man få innan om man smiter in på Los Santos flygplats och flyger i en halvtimme-trekvart... Då öppnar de portarna till flygplatserna, men det är fortfarande flygplanen på Los Santos flygplats som är olåsta. (Såvida man inte har klarat flygskolan.) Punkt! (Rätta mig gärna om jag har fel...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 John din spammare du vet väl fan hur man quotar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iceman Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 (redigerad) Du kan ta en snabb motorcyckel och hoppa in på flygplatsen.. Hoppet ligger om du åker igenom tunnen och över bron så ligger den på vänster sida av vägen. Men ta lång sats! Redigerad 13 januari, 2005 av iceman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Flygplatsen kan du komma in på.men du kan la inte ta planen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts