Bubbli Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Min syrra har problem med sin skärm. Det är nämligen så att det blir typ ränder vid kanten av skrivbordsunderlägget nu tänker ni säkert "Kanske nåt på underlägget då .) Men när hon precis gjort det var det inte så... Och problem 2 är när hon är inne på internet hon använder Firefox 1.0 så hackar bilden... Och en tredje och sista fråga är hur stänger man av TV-out:en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Står det nån lampa eller högtalare i närheten av skärmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Står det nån lampa eller högtalare i närheten av skärmen? Mm det borde vara högtalare.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Det visade sej att hon råkat stänga av grafikkortet . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Jag körde upp en hårddiskmagnet på min skärm.. det blev väldigt färgglada effekter men det kommer vara ett mörkt fält på skrämen för alltid (?) Det har varit det i en vecka nu iaf. Men kul var det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts