Freerider Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Är det nån som kan ge tips på hur man klarar uppdraget Green Goo, där man ska använda jetpacken och skjuta sönder lådor på ett tåg. Jag blir hela tiden ihjälskjuten av militärerna, tycker det är skitsvårt att sikta när man skjuter från jetpacken. Nåt vapen som rekomenderas? eller nåt annat tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Så läng du är hitman i vapnet är det lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Testat att döda militärerna först? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Jag använde Uzi och dödade vakterna först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vengeance Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Testa ta den längst bak landa skjuta alla du ser och gå framåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Freerider Skrivet 13 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Klarade det hur lätt som helst när jag upptäckte att jetpacken hade autosikte på r1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts