Colan K Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Jag kanske kommer med i TV sen i TV4 tror jag.! för i skolan efter simningen så filmade dom vår klass och hade tyst minut. Intervjuade inte mig men tysta minuten var jag med på. tyst minut för Asien alltså. så kolla på nyheterna sen och leta efter kille med blåa kläder och nydushat hår. 18:05 eller 21:55 skulle det vara Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Det var som när dom filmade uppbyggnaden av det nya kommunhuset i STP!! Så gick jag förbi i Da Background!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 12 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 (redigerad) Då vill jag och xstreem ha vissa rättigheter och förmåner. som t. ex. " Group: Kändis" och med förmåner kan man banna någon fall man vill! xstreem eller hur? någon som vill ha autograf? Redigerad 12 januari, 2005 av Colan K Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Jag och en kompis var med på Nyheterna för några år sedan. Vi stog i bakgrunden och gjorde grimaser, för dom intervjuade en tant. Vi stog på en stenmur bakom. Kameramannen viftade att vi skulle dra, så efter en stund gjorde vi det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 (redigerad) Jag syndes en gång för några års sen i bakrund i nått reportage om en 10 årig kille som kunde trixsa runt väldigt bra med rullskor. Jag syndes också i ett reportage om skolor för ungefär 2 månader sen tror jag.. Jag komihåg att det var nån elev som babblade om att lärarna liksom skulle tycka det var kul att lära. Redigerad 12 januari, 2005 av MetoC7 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Och jag vad med i mittenuppslaget i en tidning.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 (redigerad) No offence men som KalleR sa nån gång (fast i en annan tråd): Kukmätartråd Redigerad 12 januari, 2005 av Diezl Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Skriv i vardagssnack om sånt här istället. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 No offence men som KalleR sa nån gång (fast i en annan tråd): Kukmätartråd Man måste ju visa att man har nått! Själv har man ju vart med i en film! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 No offence men som KalleR sa nån gång (fast i en annan tråd): Kukmätartråd Där hade vi ordet som jag vackert letade. Tack Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Stellan Pettersson <--> Stellan Skarsgård Tror ni det bara är slump? HAHA! Jag extraknäcker som skådespelare. Jao! (btw, jag har lätt störst kuk på forumet oxå) *CLOSED* v-snack med sånt här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts