Cortez Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Vem gör Sweet's röst? Jag började undra först idag, när jag hörde en låt där en röst lät precis som Sweet i spelet, och därför blev jag nyfiken på vem som gör hans röst. Nån som vet? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Läs i manualen under CAST kanske.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Klara ut GTA SAN ANDREAS , så ser du säkert vem som ligger bakom Sweet s röst, man ser även alla som har vart med i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Faizon Love gör rösten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Faizon Love gör rösten. Tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sergej Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Din bästa vän när det gäller sånna saker: IMDB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Din bästa vän när det gäller sånna saker: IMDB Fan vad trist att ha en hemsida som bästa vän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krilleo6 Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Fan vad trist att ha en hemsida som bästa vän. Nej den e ju asskön man hittar ju allt om typ filmer och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts