Smoke Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Någon som vet var man kan få tag i "Valet Uniforms" för att kunna jobba som valet i San Fierro?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Den fins i din garderob under kategorin special.Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Det finns tillgängligt om du har klarat ett speciellt uppdrag. Jag kommer inte ihåg vilket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Det uppdraget är iallafall ett av dom första i SF...Direkt efter "Wear flowers in your hair" tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Du får valet uniformen efter uppdraget "555 We Tip" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts