dempaboy Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 När jag ska spela nåt gammalt dos spel t.ex warcraft orcs and humans så kommer det upp nåt fel där där det står "programmet är inget giltigt win32 program" sen avslutas det. Det funkade förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Kul att du låter oss veta då. Eftersom du bara skriver "det funkade förut", antar jag inte att du vill ha hjälp. Bra. Eller? :-] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Det funkade antagligen innan du hade winxp/win2k då de inte stödjer 16-bitarsspel vad jag vet, om nu WC är ett 16-bitarsspel. Pröva att köra det i Win95 kompabilitetsläge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 12 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Asså det funkade på samma dator med samma windows xp "det är lite irriterande när man ska installera vissa saker" (jag har en passion för klicka klicka spel som monkey island m.m) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Konstigt. Warcraft1 fungerar iaf på min dator med WinXP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 (redigerad) När jag ska spela nåt gammalt dos spel t.ex warcraft orcs and humans så kommer det upp nåt fel där där det står "programmet är inget giltigt win32 program" sen avslutas det. Det funkade förut Står det nåt om att du saknar nån autoexec-fil? Som ska ligga i "C:/WINDOWS/SYSTEM32" Om det är så har jag lösningen Redigerad 12 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts