Hultenius Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Tävlingens första fas är avklarad och dessa personer har enligt ett random-script gått vidare. Totalt var 101 forumiter anmälda till tävlingen. Telus - 496 scruu_the_juniverse - 313 FerkurZ! - 15 Riichard - 627 Space Hunter2001 - 193 Ett PM kommer att skickas ut till er nån gång under helgen, den som svarar först vinner. Kom ihåg att jag inte behöver vara inloggad för att skicka PM Dessa fem medlemmar är också Super Members tills årsskiftet, grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Dessa fem medlemmar är också Super Members tills årsskiftet Fusk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Snyft jag kom inte med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 jag fattar inte att jag kom med jiippi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Dessa fem medlemmar är också Super Members tills årsskiftet, grattis! Vaa? Året ut? Bara till 31 December 2002 eller 1 Januari 2003? De é ju ingenting! Tycker de ska va till 1 Januari 2004... Då é de ju ett helt år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Vaa? Året ut? Bara till 31 December 2002 eller 1 Januari 2003? De é ju ingenting! Tycker de ska va till 1 Januari 2004... Då é de ju ett helt år! Det skulle aldrig gå....det är för lång tid....men 3 månader skulle väl va lite bättre!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Vaa? Året ut? Bara till 31 December 2002 eller 1 Januari 2003? De é ju ingenting! Tycker de ska va till 1 Januari 2004... Då é de ju ett helt år! Meningen med Super Member är att man ska känna sig prioriterad och något extra eftersom att man hjälpt GTAsajten genom att köpa något genom webshopen. Om dessa finalister får Super Member i ett helt år kommer det inte bli så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Okej... Överdrev lite då... men de é iaf ganska kort tid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 jag har aldrig tur i tävlingar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Fanken också att jag inte reagerade på de här tidigare Vet man va de är i paketet? Jaha då man supermember på GTAsajten i en halvmånad då iaf, får väll trösta mig med de.. Alltid nåt att berätta för barnbarnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2002 Fanken också att jag inte reagerade på de här tidigare Vet man va de är i paketet? Jaha då man supermember på GTAsajten i en halvmånad då iaf, får väll trösta mig med de.. Alltid nåt att berätta för barnbarnen Sitter du 50 år gammal "Öhh jag har varit super member på en gta-sajt en gång.." för 50:onde gången Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 Jaha..så nu har man fått Paketet det var en V-Rock Skiva och 100 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 Jaha..så nu har man fått Paketet det var en V-Rock Skiva och 100 kr fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 (redigerad) Jaha..så nu har man fått Paketet det var en V-Rock Skiva och 100 kr Va ä en V-rock skiva? Redigerad 18 december, 2002 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 Va ä en V-rock skiva? Soundtracket från rockstationen (v-rock) i GTA VC. På cd skiva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 Soundtracket från rockstationen (v-rock) i GTA VC. På cd skiva Vad.. hmm.. tråkigt då... Men jag gillar radion i gta3! Har inte lyssnt gta:vc! Kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 Tråkigt?! det var ju skit kul....bar att vinna var kul och en V-Rock skiva trodde jag verkligen inte...trodde det typ var en affich..men det var ju en skiva som jag hade tänk önska mig så för mig var det väldigt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts