KalleR Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 (redigerad) Filmen utspelar sig under en enda dag och handlar om ett gäng killar som rånar en bank, eller en som rånar en bank och dom andra dras med. under rånet tipsar en i gislan hur dom ska fly, för han tänkte råna stället precis samtidigt, men killen han före nån som vet vad denna filmen heter? tack på förhand Redigerad 12 januari, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Jag har ett minne av en sån film i bakgrunden... Kommer dock inte på nåt namn. Återkommer när(om) jag kommer på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lalilelulo Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Hej, ett tips: www.omfilm.net dom kan förmodligen hjälpa dig. Dom knarkar film.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Okej, frågar där om jag inet får nåt svar här, orkar hellst inte regga mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Halllå?? arman??? hehe, ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Halllå?? arman??? hehe, ingen som vet? Ajaj... En Mod som dubbelpostar... No More Comments... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Hmm, sitter i skolan just nu så kan inte leta på IMDb. Men jag vet att det är en film med Nicholas Cage eller John Travolta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 (redigerad) Ajaj... En Mod som dubbelpostar... No More Comments... Leta upp nånstans där jag har klagat på dubbelpost... och det var dessutom 12h mellan mina 2 posts Arman: tror mer på travolta än cage, letar lite själv, tack edit* hittar inte edit* skulle chansa på att filmen gjordes nångång mellan 1980 och 1995, men är inte alls säker Redigerad 13 januari, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts