fabian Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Både spelen är bra men jag röstade på nfsu2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtagamer Skrivet 22 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2005 Samma här båda är godkända Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Burnout 3 äger!!! Vote:Burnout 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Självklart Burnout 3....krossar NFSU2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Null, har inte spelat nått av dom. Men jag tror nog att NFSU2 är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 NFS:U 2, No question about it.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 (redigerad) Asså jag siktar på : snabba bilar och Feta krockar osv jag skiter i stylingen vad blir det då? Redigerad 23 januari, 2005 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Asså jag siktar på : snabba bilar och Feta krockar osv jag skiter i stylingen vad blir det då? FlatOut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Asså jag siktar på : snabba bilar och Feta krockar osv jag skiter i stylingen vad blir det då? Då blir det ju självklart Burnout 3. I NFSU får du ju minus om du krockar medans i Burnout får du BOOST!!! VROOOM!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Är Burnout 3 också ett spel där man kör runt i en stad och hämtar "race" som i NFSU2 ?? Isåfall har jag några ja-o-nej frågor: 1 Är det stort? 2 Ser man en karta över var man e? 3 Finns det många bilar? 4 Finns det annat att göra än att köra race? 5 KAn mman modda lika mycket som i NFSU2? 6 Kan man köpa nya delar, motor , däck o sånt? 7 kostar det att laga bilar som går sönder? 8 Har man en bank dit man får pengar som man vinner under race o sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Är Burnout 3 också ett spel där man kör runt i en stad och hämtar "race" som i NFSU2 ?? Nej Det finns tre sorters tävlingar i Burnout 3, vanligt race mot motståndare, race mot klockan, och krocktävnlingar. I det sista gäller det att göra en så stor seriekrock som möjligt, skitkul faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Nej Det finns tre sorters tävlingar i Burnout 3, vanligt race mot motståndare, race mot klockan, och krocktävnlingar. I det sista gäller det att göra en så stor seriekrock som möjligt, skitkul faktist Men enligt denna info verkar det så Beyond the basic building blocks of the game, Criterion provides you with a panoply of cars, tracks, and things to run into. Events are spread out over three areas: the US, Europe, and the Far East. Within these areas are several themed courses which allow you to experience high speeds in places such as the California coast, downtown Chicago, downtown Rome, and a busy Hong Kong street-maze. Det står ju att händelser är utspridda över tre areor., Det betyder väl att man måste åka till händelserna som i NSFU2! eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Nej nej. Det menas att tävlingarna körs i USA Europa eller Asien. Du tar en världsdel och väljer en tävling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts