Jump to content

Burnout3 eller NFSU2

ZcruweN
 Share

Vilket tycker ni är bäst?  

72 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Lol. Jag gillar inte need for speed underground spelen. De är för över-hypade :D . I ettan kan man spegla sig själv i asfalten för fan! Asfalten! De gör skuggor och spegelbilder överallt, visst, det är bra, men när man kan se bilens spegelbild i asfalten har de gått för långt. :wub:. Har inte spelat 2an, det kanske är bättre iallafall. Vote: burnout 3.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lol. Jag gillar inte need for speed underground spelen. De är för över-hypade :D . I ettan kan man spegla sig själv i asfalten för fan! Asfalten! De gör skuggor och spegelbilder överallt, visst, det är bra, men när man kan se bilens spegelbild i asfalten har de gått för långt. :wub:. Har inte spelat 2an, det kanske är bättre iallafall. Vote: burnout 3.

Det är ju för att asfalten är blöt. har inte spelat burnout 3 men NFSU2 suger bamse pubis, så VOTE: b3

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har spelat NFSU2, och äger Burnout 3. Helt ärligt är B3 såååå mycket roligare i början, i alla fall för mig som inte spelat några av de tidigare, med all fart och alla krockar och alla boosts och gud vet vad det heter. NFSU2 är gött, på ett annat sätt. Farten är ingenstans i närheten av B3, men känslan av att köra en bil där är mycket högre.

Vote: NFSU2, eller null. Even tie, som man säger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor