Belkarost Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Hej! man kan ju råna hus på natten om jag inte minns fel och det är väl i los santos men var och när??? och ska man ha nån speciell bil!? Tackar på förhand.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Man måste ha en Boxville och efter 20:00, var man hittar den minns jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Los Santos, samma gata som Denise bor på San Fierro, nära Driving School Las Venturas, nedanför en kurvig väg i Pilgrim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Hur funkar det sen när man gör själva inbrottet??? Jag fattar att man förstås inte kan gå in i vilket hus som helst, men vilka är det man kan gå in i då? Kommer det typ upp olika hus man kan välja mellan på kartan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Craven^ Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Jag vet bara typ Grove st. o där omkring och vinewood. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Åk runt till du ser nått hus med en gul triangel vid dörren bara... De dyra villorna i Vinewood rekomenderas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Craven^ Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Åk runt till du ser nått hus med en gul triangel vid dörren bara... De dyra villorna i Vinewood rekomenderas. Villorna i Vinewood e för stora vilken är inge bla alls... om man vill tjäna mycket pengar ska man sno bara från två hus som står mitt emot varandra. man snor från en i taget så spawnas det nya föremål hela tiden. bara att gå fram o tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka till det blir morgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
suomi_matte Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Okii hmm men vad kan man sno till exempel har en gång gjort det på ett uppdrag liksom hmm... Får man pengar sen , ska man sälja grejorna sen :S ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fogel Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Hur plockar man upp föremålen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Det står på skärmen när du står jämte ett föremål du kan plocka upp. Jag vet inte vilka kontrollinställningar du har, så jag kan inte svara exakt. Titta på skärmen, så ser du det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts