Absurd Skrivet 26 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2002 kan man åka u-båten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 nej man kan ju inte simma så det blir svårt att nå den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 En helikopter som kan landa på vatten!?!? LOL!!! det skulle jag vilja se! Något overkligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 :) BWHAHAHAHAHAHA HUR GAMMAL ÄR DU??!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 En helikopter som kan landa på vatten!?!? LOL!!! det skulle jag vilja se! Något overkligt! varför skulle det vara overkligt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 En helikopter som kan landa på vatten!?!? LOL!!! det skulle jag vilja se! Något overkligt! Det finns en helikopter med pontoner som kan landa på vatten!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 En helikopter som kan landa på vatten!?!? LOL!!! det skulle jag vilja se! Något overkligt! Rättelse, jag fick det hela om "bakfoten"... Skimmern = Flygplanet med pontoner. Sea Sparrow = Helikopter som kan landa på vatten. Sådärja, tackar för klargöringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts