martin14 Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Hej jag har fått ett virus i datorn. problemet är att jag inte kan öppna nån .exe fil. så här står det när jag klickar på en .exe fil:Det går inte att hitta filen xxxxxxx.exe. kontrollera att du angav rätt namn och försök igen. du kan söka efter en fil genom att klicka på knappen start och välja sök. nån som vet vad det är för virus och hur man tar bort det? Det går inte att öppna antivirus heller tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 (redigerad) Har du inte virus skydd? ... Sök på google efter fria virusskydd.. Redigerad 11 januari, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
martin14 Skrivet 11 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Jag har virusskydd. men man kan inte öppna norton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Hej jag har fått ett virus i datorn. problemet är att jag inte kan öppna nån .exe fil. så här står det när jag klickar på en .exe fil:Det går inte att hitta filen xxxxxxx.exe. kontrollera att du angav rätt namn och försök igen. du kan söka efter en fil genom att klicka på knappen start och välja sök. nån som vet vad det är för virus och hur man tar bort det? Det går inte att öppna antivirus heller tacksam för svar För det första, hur vet du att det är Virus du har? Och för det andra, har du kollat att det inte är genvägar du öppnar, och programmen dom länkar till kanske inte finns kvar? För det tredje...... Så kan man tanka ZoneAlarm på deras sida. För det fjärde.... Så kommer jag inte på nåt mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
martin14 Skrivet 11 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Jag har en exe fil i Aktivitetshanteraren som heter Isass.exe. nån som vet om det är ett virus eller en troja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Jag har en exe fil i Aktivitetshanteraren som heter Isass.exe. nån som vet om det är ett virus eller en troja? Om den börjar på i så tror jag det är ett virus men inte om det börjar på L eller så var det tvärtom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Stor Bokstav... ----------------------- lsass.exe ska finnas i aktivitetshanteraren men däremot är jag tveksam om Isass.exe ska det :S. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts