Memphis Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Du är nog en sån som tror att datorn är skärmen, han ville ha kort på datorn, ej skärmen. Jag kan säga att min är en Dell 4550, dom flesta vet nog vad det är, och hur dom ser ut. 512Ram Radeon 9700Pro 2.4Ghz 16x dvd brännare. (Som jag ALLTID bränner WARES med, banna mig) Han ville ha en bild, inte info. duhh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Nix, med din mamma. §1.3 - Hot och kränkningar är förbjudet. Om du lär dig något slipper du frågeställningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 AMD Athlon XP 3200+ OC. @ 3.2GhZ ASUS Radeon 9600XT 512 DDR RAM 2x 120GB SATA | Raid till 1x 20GB(OS) 1x 220GB(Allt annat) DVD-läsare, DVD-brännare Alla Fläktplatser upptagna (8x 80x80 Färg-fläktar) Fi va den ska leva om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 .hehe.. där ser man fast du verkar sakna lite grejjer... ingång för NES-kontroll och inbyggt adsl-modem t.ex Sån musmatta har jag med tänkte bara säga det.. Hoppas någon antecknade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Varför står det att det är 2 cpu fast det bara är en?dxdiag1.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Glömde grafikkortet dxdiag2.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Här är min älskling; Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Varför står det att det är 2 cpu fast det bara är en? Du har en Intel P4 med HT (Hyper-Threading).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Tyvärr så kan jag inte skicka en bild på min data. Det vore isf ett printscreen för jag har inte så stor lust att försöka pilla ut allt ur hårdiskarna och ta kort på det. Har för mig att det är omöjligt Nee men jag fattar vad du menar. Pallar inte bara att folk säger Data när det heter Dator. Data = Information. Fixar bild på min senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 §1.3 - Hot och kränkningar är förbjudet. Om du lär dig något slipper du frågeställningar. LoL.. suck.. Lägg in den kommentaren i din signatur så spar du ditt arbete för ett år framåt. Om du lär dig sluta kommentera allt och alla lever du kanske någon minut mer eller mindre. @Fr34k: Surrar rätt bra jao. Men vad spelar det för roll när jag aldrig har på datorn utan musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 (redigerad) Du är nog en sån som tror att datorn är skärmen, han ville ha kort på datorn, ej skärmen. Jag kan säga att min är en Dell 4550, dom flesta vet nog vad det är, och hur dom ser ut. 512Ram Radeon 9700Pro 2.4Ghz 16x dvd brännare. (Som jag ALLTID bränner WARES med, banna mig) Man ser ju för fan 10 cm av den din wannabe "dator expert". Och han kanske ville visa sin skärm och tangentbord också Redigerad 13 januari, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Här är en bild på min data: Hahahaaha duude, du e ju fan min kusin.. jag e din farster Annelies kid.. Micke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Hahahaaha duude, du e ju fan min kusin.. jag e din farster Annelies kid.. Micke Aooo coolt att man hittar sånt på en sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 LoL.. suck.. Lägg in den kommentaren i din signatur så spar du ditt arbete för ett år framåt. Om du lär dig sluta kommentera allt och alla lever du kanske någon minut mer eller mindre. Jag kommenterar inte allt och alla. Frågade en enkel fråga, men du var tydligen för cool för att svara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Bild på min Dator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Glömde grafikkortet Vart hittar man all denna info om datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Bild på min Dator! Gillaru kalle anka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Min dator.. http://www.image-hoster.com/uploads/3cdbfda995.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Vart hittar man all denna info om datorn? Skriv dxdiag i kör så kommer det upp lite diagnostik.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 AMD Athlon XP 3200+ OC. @ 3.2GhZ ASUS Radeon 9600XT 512 DDR RAM 2x 120GB SATA | Raid till 1x 20GB(OS) 1x 220GB(Allt annat) DVD-läsare, DVD-brännare Alla Fläktplatser upptagna (8x 80x80 Färg-fläktar) Jäkla va snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts