epix Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 .hehe.. där ser man fast du verkar sakna lite grejjer... ingång för NES-kontroll och inbyggt adsl-modem t.ex Och pasta. skribb: lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAH Höhö, du har ju tatt min dator din jävel.. du tog brännaren också EDIT: Sorry för skitstor bild Kapar av den lite.. sen Haha lagt pengarna där för att flasha ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 För att få tyst på bråket om data: Data är information ofta förekommande i siffror, alltså ej samma sak som dator/datamaskin. Därför har de som säger att han borde ha skrivit dator istället rätt. Skribb har dock fel. Eftersom Frenzy använder detta uttryck: " Jao Skicka en en bild på din data !". Lägg märke att han använder ordet EN före ordet data. Likaså Skribb i sin post: "Här är en bild på min data:". Ordet data kan endast förekomma i plural, därför är båda meningarna ofullständiga. Eftersom han inte skriver korrekt, kan man inte avgöra om han menade data eller dator. Min slutsats: Frenzy skrev så uselt att han faktiskt borde gå på sina svenska lektioner, eftersom detta tyder på att han inte gör det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Haha lagt pengarna där för att flasha ? Nope, fick dom av syrran Samma sak med GTA:SA fodralet som står lutad mot datorn, jag skulle kolla upp en låt i spelet så ställde jag den där @Tackleberry: svensklektioner* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Min slutsats: Frenzy skrev så uselt att han faktiskt borde gå på sina svenska lektioner, eftersom detta tyder på att han inte gör det... Hahahah Orka skriva saker rätt och sånt vid datan Jag vet det är ingen ursäkt men om det hade varit prov så hade jag nog tänkt lite mer är faktiskt på alla lektioner utom Tyska ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 (redigerad) Mina data i min dator ser väl ut såhär: 101010101010101010101010101010101010101010101010101010101010101010101 Fuck alltså, jag läste bara första sidan av tråden. PEACE! Redigerad 11 januari, 2005 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 (redigerad) Mina data i min dator ser väl ut såhär: 10101101010101010101010 Vafan asså du e skitrolig ! Redigerad 11 januari, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 (redigerad) Hur man urskiljer "data-entusiasterna" ur mängden. Redigerad 11 januari, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 (redigerad) Vafan asså du e skitrolig ! Haha... Frenzy känner sig träffad Edit: Tackleberry, jag menar förstås mina data. Va inte så satans petnoga Redigerad 11 januari, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Haha... Frenzy känner sig träffad Nejdå, Men det är onödigt att spamma isönder en tråd bara för att just förstöra och störa sig. jag skrev fel jag vet men är det inte lite utjatat med allt sånt här shit nu ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Ta det inte så allavrligt, ville bara skoja lite. Frenzy > jag tror att du går på dina lektioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Ta det inte så allavrligt, ville bara skoja lite. Frenzy > jag tror att du går på dina lektioner. Tog inte det allvarligt Men det är jobbigt när folk spammar och skriver skit bara för att förstöra ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Min datta: http://hem.bredband.net/bsoderlund/datorn.jpg gammal p4 och dubbelt äldre skärm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Och intresset fanns aldrig där. Äh, alla gillar olika saker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Nån skillnad eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Japp metanolic kör AMD och du Intel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Japp metanolic kör AMD och du Intel. Celeron... Celeron.. CELERON!! GAH, hata den sega skiten.. USB:en sitter i fel hål, han har en brännare, han har en NES-handkontrollingång. Uhm, hans powerknapp är platt.. Han har tre stycken 2,5".. hål? eller vad han sa på msn nyss.. jag har bara 2.. jag har julpynt etc etc etc.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 MIn daTa äE eN WindOWs *smAJl* ingen bild, i grekland, a.k.a. egypten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Meine Kåmmpjutär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Vafan asså du e skitrolig ! Ta bort några siffror i din quote.. Hrm.. sidan blir ganska stor i sidled.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts