Jump to content

Bild på din data!


Frenzy
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 91
  • Ålder
  • Senaste inlägg

För att få tyst på bråket om data:

Data är information ofta förekommande i siffror, alltså ej samma sak som dator/datamaskin.

Därför har de som säger att han borde ha skrivit dator istället rätt.

Skribb har dock fel. Eftersom Frenzy använder detta uttryck: " Jao Skicka en en bild på din data !". Lägg märke att han använder ordet EN före ordet data. Likaså Skribb i sin post: "Här är en bild på min data:". Ordet data kan endast förekomma i plural, därför är båda meningarna ofullständiga. Eftersom han inte skriver korrekt, kan man inte avgöra om han menade data eller dator.

Min slutsats: Frenzy skrev så uselt att han faktiskt borde gå på sina svenska lektioner, eftersom detta tyder på att han inte gör det...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min slutsats: Frenzy skrev så uselt att han faktiskt borde gå på sina svenska lektioner, eftersom detta tyder på att han inte gör det...

Hahahah :huh:

Orka skriva saker rätt och sånt vid datan :D

Jag vet det är ingen ursäkt men om det hade varit prov så hade jag nog tänkt lite mer :D är faktiskt på alla lektioner utom Tyska !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp metanolic kör AMD och du Intel.

Celeron... Celeron.. CELERON!! :huh: GAH, hata den sega skiten..

USB:en sitter i fel hål, han har en brännare, han har en NES-handkontrollingång.

Uhm, hans powerknapp är platt..

Han har tre stycken 2,5".. hål? eller vad han sa på msn nyss.. jag har bara 2.. :D

jag har julpynt :D

etc etc etc..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...