Frenzy Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Jao Skicka en en bild på din data ! Själv har jag ingen bild på min ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Jao Skicka en en bild på din data ! Själv har jag ingen bild på min ... Fin dator Jag har inte heller nån, kanske nästa postare har någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Fin dator Jag har inte heller nån, kanske nästa postare har någon? Nej. Men kan säga såhär: 128 RAM 998Mhz Processor 16.7 gigabyte hårdisk ful skärm fult tangentbord snygg mus Så ni kan fantisera hur den ser ut. ________________- Spelar även CS med detta. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Finns det inte redan en sån här topic? Vill minnas att jag postade en bild förut på gtasajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Visst har ja det men orkar inte lägga upp, men ni kan få fakta om den 19" tft skärm Nåt jävla litet tangentbord Logitech mini mus 250 gb hdd 1 gb ram Pentium® 4 CPU 3.40 GHz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Vad har den informationen med hur datorn ser ut? Tyckte det frågades om bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 DATOR FFS! Hmm eller du kanske menar din data som dina personuppgifter..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Här är en bild på min data: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 DATOR FFS! Hmm eller du kanske menar din data som dina personuppgifter..? Det heter data slå upp data i ordboken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 (redigerad) Det heter data slå upp data i ordboken Data är ettorna och nollorna som finns på hårddisken (om man talar om datorer). Sen skiter jag i vad ordboken säger. data, representation av fakta, begrepp eller instruktioner i form lämpad för överföring, tolkning eller bearbetning av människor eller maskiner. Källa: Nationalencyklopedin. Redigerad 11 januari, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Säg Datamaskin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Här är en bild på min data: Fan vad kul man kan ha ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 (redigerad) Säg Datamaskin Motordriver-surrlåda.. Bild kommer snart btw.. @Frenzy: Ja, det är en bild på hans data? Och, något konstigt? Enligt topicen ska vi ju posta bild på vår data.. Den som skriver under mig är dum! Redigerad 11 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Fan vad kul man kan ha ! Kul? Han visade en bild på sin data, precis som topicen säger. Mikolan: Jo, det var jag som startade den. GTaJäGaReN: Tack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Det här är min data... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Det här är min data... Nice skärm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 .det heter DATOR ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Min bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 (redigerad) .det heter DATOR ffs! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAH Höhö, du har ju tatt min dator din jävel.. du tog brännaren också EDIT: Sorry för skitstor bild Kapar av den lite.. sen Redigerad 11 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 (redigerad) .hehe.. där ser man fast du verkar sakna lite grejjer... ingång för NES-kontroll och inbyggt adsl-modem t.ex Redigerad 11 januari, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts