danil89 Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Själv tycker jag bäst om att döda gangsters, speciellt när det blir en tuff biljakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 TYcker jag också! Allt som inkluderar febrilt dödande och mycket action är roligt. Att köra bil är också kul, både snabbt och lagligt Känns så trevligt att köra de tunga bilarna med ratt och pedaler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Jag brukar ta den här skitsnabba bilen och åka till ett hopp som ligger nära hoboken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Döda, döda, och åter döda! Gangsters...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Helt klart Taxikörningen, slutar med att man kör på en gangster som inte gillar ens körstil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Köra lagligt med taxi och så helt plötsligt händer det en olycka BOOM rät in i en gangster bil och sedan för att öka späningen så råkar man skuta på nårra mer gangster bilar för att få upp stämingen sen så är det en överaskning om man dör eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Jag laddar ner nya bilar, och ibland när det går, även öppna dem i Zmodeler och göra om dem lite (observera att jag INTE lägger ut dem på internet. bara till eget förfogande) så VOTE: annat för jag kör bara mina egna bilar i biljakter från snutisarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Jag laddar ner nya bilar, och ibland när det går, även öppna dem i Zmodeler och göra om dem lite (observera att jag INTE lägger ut dem på internet. bara till eget förfogande) så VOTE: annat för jag kör bara mina egna bilar i biljakter från snutisarna Får man se nån bil du har gjort om? Förövrigt, Vote: Döda gangsters... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Det enda som finns i freeride är att döda gangsters köra taxi eller bara tråka runt i den tråkiga staden. Gta Sa är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Det enda som finns i freeride är att döda gangsters köra taxi eller bara tråka runt i den tråkiga staden. Gta Sa är bäst! Jo, Freeride kan kännas rätt tomt och tråkigt ibland. Därför spelar jag mycket hellre igenom storyn några gånger till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jag tycker det är roligast att få polisen efter sig och se hur länge man överlever Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts