StellHell Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Japp, varje gång jag postar Gör man samma fel varje gång är man värdelös! Priceless! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Eller så är den där jävla funktionen värdelös eftersom man måste lägga energi på att ändra till stor bokstav istället för att rätta stavfel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Eller så vänjer man sig efter ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Eller så vänjer man sig efter ett tag Det är svårt att lära en gammal hund sitta du vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 (redigerad) I svenska språket ingår stor bokstav i början av varje ny mening. Sen så kanske ni säjer "Öh, det är sju stavfel och 99 isärskrivningar" ... Men det är skillnad. VOTE: Ibland. Har hänt mig två ggr änslänge... Redigerad 12 januari, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Ja det händer men det händer mindre och mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Nej. Stör mig på dom som ska överdriva med "TTTTTTTTTTTelevsion" "STOR BOKSTAV!!" "X" De är ju fan bara att börja meningen med en stor bokstav istället för en liten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Vote: Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Ja tyvärr.. men ska väll vänja mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Eller så är den där jävla funktionen värdelös eftersom man måste lägga energi på att ändra till stor bokstav istället för att rätta stavfel Det är ingen enegi att lägga sitt lillfinger på shift i en millisekund. Det blir en vara, jag kan inte börja en mening om jag inte skriver massa flyt text(tex MSN när man bara skriver enstaka ord) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Det har aldrig hänt mig i allafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Varje gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Vote: Nej Har bara hänt en gång, skulle testa och se vad som hände... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Händer lite då o då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Hände för mig idag för första gången. Väldigt jobbigt, ta bort den funktionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 50% av gångerna kommer den J*vla rutan "Ditt inlägg måste börja ´med en stor bokstav Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Japp, varje gång jag postar För mig me , men jag glömmer inte när jag skriver förhand. Haha, gömde stor bokstav nu me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Vote: Nej. Har alltid gjort och kommer alltid att göra. Bra att modden infördes, stör mig på nya medlemmar som knappat kan stava. Detta är en bra början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Nej, jag skriver jämt med stor bokstav. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Vote: JA! Det händer mig typ varje gång... Varför var denna modden så viktig första gången fattade jag inte varför inget hände när jag tryckte på Add Reply så jag tryckte typ 5 ggr sen märkte jag att det stog att man måste ha storbokstav Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts