Sikorka Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Vote: Lite då och då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Vote. Nej. Jag skriver alltid med stor bokstav i början, förutom nät jag punkterar (perforerar? Nejdå, det går inte hål...) innan meningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Har bara hänt en gång för mig och det var för att jag började meningen med ordet dbPowerAmp som har liten bokstav i början. Så "Nej". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Vote: NEJ! Jag har faktiskt bara märkt det en gång... Det största problemet med "stor bokstavsmodden" som den kallas, är att det inte går att skriva in addresser direkt, för då ser det så fult ut! Www.gtasajten.se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Vote: Nej I början kanske det hände två gånger sen har man vant sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Vote: Nej. Tycker inte det är så jobbigt att trycka på den långa knappen shift . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Det har hänt en gång när jag skrev en länk. Så jag tog nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Har hänt en gång, men jag anser att jag är väldigt noga när det gäller stavning och sånt. Trots detta så röstade jag "lite då och då" Man har väl lite självinsikt För övrigt så stressskriver jag oftast som oftast, och det kan reslutera några smärer fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Börjar alltid med stor bokstav i en mening, blir fult annars. Vote: Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Vote: Nej. Använder alltid stor bokstav ändå så det är lugnt. (Förutom när jag chattar på msn då när jag måste kuta till något ställa fort... som t.ex. WC.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 NEJ Detta är ett svenskt forum och man bör därför använda det svenska språket ordentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Vote:Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Har aldrig hänt? Vad är det som händer? Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Nej... Det har bara hänt 2 ggr, båda gånger skrev jag länkar i början. :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Japp, varje gång jag postar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Nepp brukar inte hända. Vote: Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Ofta, händer dock färre och färre gånger ju mer jag kommer ihåg det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Ibland.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Japp, varje gång jag postar Förlåt men: AHAHAHAHAHAHAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Har aldrig hänt för mig. Vote: Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts