DaVa Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 På ruttentomatos ligger en lista över myter som antingen är sant eller falsk. se efter själva.... jag hade ingen anning om kroppssäckar. http://www.rottentomatoes.com/vine/showthr...96&page=1&pp=30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 I min förra topic sa alla att detta var falskt... 6.) PHONE BOOTH IN THE MIDDLE OF THE DESERT - There is a phone booth that constantly rings in the desert but as soon when you pick it up nobody is on the other line! EDIT - CONFIRMED Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 11 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Det finns tydligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Har aldrig riktigt fattat vad spökbilen är för nåt är det bara en bil som kör utan förare?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Jag har aldrig hört/sett den telefonen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Finns det spöken i GTA:SA? Ledate lite igår och hittade den här. http://img103.exs.cx/my.php?loc=img103&ima...hostgta27yd.jpg Ser inte förfalskad ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Ser inte *så* förfalskad ut, men det betyder inte att den inte är det. Finns folk som är riktigt skickliga på sånt. Varför tar han kort med blixt på tvn? Sheesh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Spökbilarna existerar, ja. De åker omkring vid några klippor i öknen. Läs mer om det i tråden som postades lite över här. Där står det precis vart man hittar dessa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Craven^ Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Finns det spöken i GTA:SA? Ledate lite igår och hittade den här. http://img103.exs.cx/my.php?loc=img103&ima...hostgta27yd.jpg Ser inte förfalskad ut. Det finns en fotgängare som ser ut så där, det är bara att sno en bil och så råkar ett sånt där "spöke" sitta kvar i bilen (vilket ofta händer) sen är det bara att åka ut till den där stugen och gå ur bilen, då går han också ut och sedan fota gubben bredvid stugan. inte fejk och inget spöke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 GHOST PLANES AND CARS - I really don't know how to explain this one. The ghost car mostly occurs in an area know as 'Back O Beyond' near the two horse shoe shaped formations. EDIT - CONFIRMED. Check out Back 'O Beyond and make sure you have some thremal goggles on the cars when they stop. You might just see something. varför ska man ha me sig thermal goggles? vad kommer man se då? ZOMBIE - This has been rumored around so far but it appears at the Zombotech building in SF on saturdays and wednesdays from 23:00 to 2:00. va e zombotech building då? kan nån visa på en karta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 varför ska man ha me sig thermal goggles? vad kommer man se då? Hehe jag tror jag vet vad man kommer se!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 varför ska man ha me sig thermal goggles? vad kommer man se då? Jag tror han menar att man bara ska kunna bevisa att bilen inte har någon förare. Därför är att använda thermal goggles bra för att få ett bevis. Visserligen har ingen sagt att bilen ska ha förare. Allt man ser är helt enkelt att ingen kör bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Hehe jag tror jag vet vad man kommer se!! Jaså... va kommer man se då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Jaså... va kommer man se då? Säkert nån i bilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 (redigerad) WOW.. har fanns fler skumma saker med bilder.... Skumma Saker..... det med cykeln visste jag inte Redigerad 11 januari, 2005 av ZyeM0n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Vad är thermal goggles? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 12 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Ufosxm, är det du från superplay? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Den där bilden på "spöket" suger. Har också sett ett sånt sken. kolla vid SF flygplats vid tankrarna (ungefär vid dom 2 helikoptrarna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 (redigerad) Den där bilden på "spöket" suger. Har också sett ett sånt sken. kolla vid SF flygplats vid tankrarna (ungefär vid dom 2 helikoptrarna) Det där sken är kamera blixten!! ( iq) Spöket är till vänster, själv tror jag inte att det finns några konstiga saker i sa och att "spökbilarna" bara är buggar!! EDIT: Förutom mindre konstiga saker som trasiga bilar i skogen. Redigerad 12 januari, 2005 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Hålen med sopsäckar kan väl lika gärna vara krater från metroider eller ufon? Trodde jag först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts