notorius Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Jag har en fråga om Animal Planet. Jag har hört rykten om att Steve (Australiensaren, vet inte om han heter så) skulle vara död. Vet någon något mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Tror inte han är det. Hörde rykten om det i somras så jag tror bara det är ett rykte ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Står inget om hans död på imdb iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LittleGuna Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 I am from Australia and I haven't heard anything about it, but if it did happen it would of been on the News on TV and everthing. So, no. I hate him! I can't stand him. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Jag har en fråga om Animal Planet. Jag har hört rykten om att Steve (Australiensaren, vet inte om han heter så) skulle vara död. Vet någon något mer? Det ryktet har ju funnits i flera år. För tre år sen pratade skitmånga på min skola om att han var död, trodde det jag också. Men jag tror det bara var ett rykte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Hehe, är det han som kallas "Crocodile Hunter" och pratar knasigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Hehe, är det han som kallas "Crocodile Hunter" och pratar knasigt? Australienska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Man kan ju alltid hoppas att han är död... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 NEEEJ! Fan heller att Steve är död! Han är ju kultförklarad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Steve are dead !..., Said my friend about 2 years ago.... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Steve kan inte vara död. Han är det bästa som har hänt naturprogrammen! Crocodile hunter for life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Han är en av mina största beundrare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Falskt rykte.. Tror det var på typ conan eller letterman där dom sa att det inte stämde Han är ju så grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 I am from Australia and I haven't heard anything about it, but if it did happen it would of been on the News on TV and everthing. So, no. I hate him! I can't stand him. How can you not stand him?! He is so cool!! "Look at that buity!!(spelling?)" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Han e väl för fan inte död, det stod ju i nyheterna för nårra månader sedan om att han mata en krokodil med sin unge i famnen så hur skulle han kunna vara död då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Han e väl för fan inte död, det stod ju i nyheterna för nårra månader sedan om att han mata en krokodil med sin unge i famnen så hur skulle han kunna vara död då? Ifall han dog en månad efter det stog i tidningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts