Esperanto Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Hur ska man göra för att få bort buggen hos Denise? jag har väntat där i åratal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 (redigerad) Det är ingen bug. Åk därifrån och åk tillbaka. Hitt på annat. Chilla lite. Spara. Kolla. Dö. Kolla. Redigerad 11 januari, 2005 av Beaver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Hon är ju inge viktig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Hur ska man göra för att få bort buggen hos Denise? jag har väntat där i åratal. Va för bugg?? Hon är väl där mellan 20.00 och ??.00 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Ja träffa henne 1 gång o hon va ett riktigt pain in the ass, sen gick ja oxå o fick vänta hon var ju aldrig hemma precis... när hon väl va hemma dumpa hon mig! mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Du måste gjöra en lyckad date om ni ska dejta mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xcs Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Varje misslyckad date innebär att man får en dos RATM, bara därför känns det som om det kvittar hur hondjuret upplever träffen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Hur får man den o lyckas då? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Hur får man den o lyckas då? :S Göra det hon vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 (redigerad) Hur svårt är det att få en lyckad date då? Det är ju bara att ta henne till nån club, eller det räcker t.o.m med snabbmatsställena och även den sketna baren i ganton eller om man åker in i ballas-områden vill hon göra drive-by's och det är jävligt kul och efter ett tag om det går bra(för mig tog det typ 3 dates) så frågar hon om man vill komma med in på "en kopp te"...sen fattar ni nog resten själv Edit:man ser ju ändå när hon är hemma, för då står hennes bil utanför hennes hus Redigerad 13 januari, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Hur svårt är det att få en lyckad date då? Det är ju bara att ta henne till nån club, eller det räcker t.o.m med snabbmatsställena och även den sketna baren i ganton eller om man åker in i ballas-områden vill hon göra drive-by's och det är jävligt kul och efter ett tag om det går bra(för mig tog det typ 3 dates) så frågar hon om man vill komma med in på "en kopp te"...sen fattar ni nog resten själv Edit:man ser ju ändå när hon är hemma, för då står hennes bil utanför hennes hus En kopp kaffe ska det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts