xstreem Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 El Bananas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Vindruvor och körsbär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Vindruvor och päron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Bananen är saftig.. Men dom är inte goda när dom är omogna ! en 9/10 Äpple: Det är gott och otroligt nyttigt ... Fast gillar inte när skalet fastnar mellan tänderna! 9/10 Aprikos: Det är min godaste frukt .. En klar 10/10! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Är Jordgubb en frukt.? Finns inget bättre än Jordgubbar ialla fall Eller kanske nåt bättre :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Banan är enkelt och gott bara de är kalla och gula. Apelsiner är goda bara de är saftiga och fräsha. Men Godast får nog bli Kiwi. Mango smakade jag för första gången nu och det var som en söt, gul avocado att äta, det smakade lite beskt också. Mango får 1* av 5*. Smultron är det godaste bäret fast svårt att hitta. Blåbär är enkelt att hitta och är gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Choklad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 (redigerad) Vindruvor & banan *edit o melon Redigerad 11 januari, 2005 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Banan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Måste bara säga en grej, innan ni samlar en arg mobb för att döda mig. Jag gillar smaken på de flesta frukter, men jag hatar konsistensen på dem och orkar aldrig käka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Darkey Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Apelsiner, mandariner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Välkommen till forumet Darkey! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Antingen banan eller päron, trots att jag inte äter det så ofta. Sån där passionsfrukt är gött också, och vattenmelon. (Om det nu är frukt eller potatis vet jag inte.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Mango - Otroligt gott när det är färskt Kiwi - Måste nog vara favorit, lite minus för att man måste äta med sked (om man inte äterskalet) "frukt jag glömt namnet på" - Otroligt god, storlek ungeför som ett päron innuti fast tjockt röd/rosa skal med lite annanas struktur på, smakar och ser ut ungefär som det vita i mitten av kiwin fast lite vattnigare Klassiker som päron äpple och banan har jag tröttnat på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Kom på att jag gilalr vindruvor och passionsfrukt också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Jag gillar det mesta men min favorit är nog körsbär elr Mango Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 El Klementinas . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 (redigerad) 1. Apelsin - Kall och saftig. 2. Clementin - Ehm...the same, i guess. 3. Päron - Mjuk och saftig. Mmm...mums. Redigerad 11 januari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 1. Apelsin - Kall och saftig. 2. Clementin - Ehm...the same, i guess. 3. Päron - Mjuk och saftig. Mmm...mums. Hmm jag trodde din favorit frukt var Blodapelsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Hmm jag trodde din favorit frukt var Blodapelsin Kanske blandar jag själv... Om någon vill ha receptet: 2dl vaniljglass 2dl blod 1 apelsin Mixa allt i en mixer och häll upp i ett stort glas. (Drick inte) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts