50 cent Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Hej! Jag har nyss klarat alla Printworks uppdragen och efter det fick man något telefon samtal. Men det går ju inte och köra dom 2 sista uppdragen vad måste man göra?? Min kompis sa att man måste klara alla uppdragen i hus som man har köpt t.ex Mr.Whoope. Så jag har klarat alla dom men sen så har jag det där huset där man kan köra bil race i. Jag har klarat alla race men det funkar ändå inte. Vad ska jag göra?? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lizzard_spy Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 (redigerad) Har du köpt båthuset..eller the malibo club? försök att klara uppdragen där åxå... Redigerad 11 januari, 2005 av Lizzard_spy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Visst är det 8 företag? Man måste klara 6 av dom, och ett av dom måste vara där dom trycker tidningar, för det hör till storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 11 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Alla jag har klarat e: malibu, taxi, printworks, mr.whopee, och nåra fler som jag inte kommer på men, vet nån vilka man måste klara innan man kan köra dom 2 sista uppdragen?? behöver VERKLIGEN hjälp!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Har du köpt filmstudion, båtgaraget. eller bilgaraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 11 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 A.. jag har köpt dom men bilgaraget har jag klarat alla race i men det står inte att jag har klarat dom uppdragen. Jag tror att jag har köpt : 1.garaget 2.film studion 3.malibu 4.glassbilen 5.taxi bolaget 6.båt huset men vad ska man göra för att klara garaget?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Du glömde printworks i din fina lilla lista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dennis_b Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Har du klarat strippklubben? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 12 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Oj den glömde jag tack xeo001! Hur Klarar man strippklubben då?? Köpte den nyss... De finns ju inga uppdrag där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Gå in i VIP rummet och låt det gå där i ca. 20 minuter (inte spelminuter, riktiga minuter) så har du "klarat" det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 12 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 E VIP rummet där man e i ett rött rum där det är en tjej som strippar för en "Privat"?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Följande behövde jag INTE klara för att få samtalet: Boatyard (vet jag)Mr Whoopee (tror jag)Pole Position Club (vet jag - jag hade inte ens köpt den) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 I garaget ska du lämna in bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 12 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Tack så J***A!!!!!!!!!!! Mycket har klarat spelet och det är delvis tackvare er!!!!! TACK SÅ JÄKLA MYCKET!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Man behöver inte klara alla företags uppdrag, men man måste klara några. Jag klarade inte Checkpoint Charlie (Boatyard) förrän efter jag klarat sista uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts