Pain To ThE MaX Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Vafan, tredje gången jag får den här skiten. Vad fan har jag gjort ntldr? Nu bryr jagmig inte om hur man fixar det. Jag vill veta vad som orsakar det. Är det min förbannade hårddisk? Hoppas verkligen att det är den som stör, då kan ja köpa ny, men jag vill bara vara någorlunda säker på att det är den som håller på. Tack, Danny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 11 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 (redigerad) Fått ett tips om att återställa CMOS vis en jumper? Kan det hjälpa? Vad är det exakt som händer? Går någon info. förlorad? Tack för svar. EDIT: sitter på min bärbara, kan inte trycka på space ordentligt Redigerad 11 januari, 2005 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts