hjhjg Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Det stora flygplanet i sydvästra delen av las venturas flygplats... (i den stora hangaren).. är aldrig där när jag kollar ...den har varit där några gånger men nu är den bara borta :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Mhm, samma för mig förut orka bry sig om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
009 Me rätt o spela Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Samma sak hände för mig i början tills jag kom på lösningen, när jag åkte dit första gången var det tomt men jag åkte bort från hangaren tills den knappt syntes mer sen tillbaks hela vägen och tadah! en jumbojet! Detta har funkat för mig varje gång, jag har ingen aning om det funkar på andras men det borde vara lösningen, Varsågod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hjhjg Skrivet 11 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 TACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Det är aldrig där för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Craven^ Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Det är aldrig där för mig. Vissa fordon har ett väldigt problem med att spawna... störigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 (redigerad) DEN BRUKAR INTE VARA DÄR NÄR JAG KOLALR HELLER SÅ JAG ÅKER TILL ANDRA ÄNDEN AV FLYPLATSEN OCH SEN TILLBAKA, DÅ BRUKAR DEN VARA DÄR edit oj sorry, hade caps-lcok inne Redigerad 12 januari, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Om du tar edit kan du lika gärna fixa till texten istället för att lägga till en text under. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corzair Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Vissa fordon har ett väldigt problem med att spawna... störigt! På tal om spawna, måste man klara uppdraget där man ska sno en hydra för att hydran ska spawna i area 59? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts