StellHell Skrivet 13 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2002 Nu e de rätt... Ja ska garanterat köpa båda två!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVVo Skrivet 14 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2002 Jag vet inte med Gta4... Inte om det e P2P... Däremot Vice city ska jag skaffa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2002 Jag vet inte med Gta4... Inte om det e P2P... Däremot Vice city ska jag skaffa! ME TOO!!! SÅKLART SKA VI SKJUTA HELA HAKET SÅ KLART...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Jag skaffar VC imorgon.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Det är klart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sadda Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 det är väl klart att ska köpa dom,men vem ska inte göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Hum... onödigt å dra upp en tråd från Juli... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Ja men vad fan sak man göra då?? Man kan intre göra en ny tråd för då klagar alla och man får inte dra upp nån gammal för då klagar ni... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Ja men vad fan sak man göra då?? Man kan intre göra en ny tråd för då klagar alla och man får inte dra upp nån gammal för då klagar ni... Man ska i första hand vända sig till en nyare tråd istället för att dra upp en gammal om samma ämne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Jag vet inte med Gta4... Inte om det e P2P... Däremot Vice city ska jag skaffa! Vad menar du med p2p? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Vad menar du med p2p? Pay to play(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 normalt betyder P2P Peer-to-Peer men jag tror han syftar på pay to play Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 16 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2003 absolut uberfett att jag ska skaffa vc när det kommer ut på data men som ni sa om det e p2p till gta4 screw rockstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts