PA80 Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Hejsan...Jag undrar om ni har sätt ALI G: In Da House...Men ifall om ni har sätt så finns det en skön låt där när dem lyssnar inne i bilen..Det är en skön bil låt..Jag tror att låten heter "Wicked" fast jag vet inte vem som sjunger den eller var man kan hitta den...blir väldigt glad ifall ni ger mig adressen eller namnet på artisten som sjunger MVH/PA80 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Hejsan...Jag undrar om ni har sätt ALI G: In Da House...Men ifall om ni har sätt så finns det en skön låt där när dem lyssnar inne i bilen..Det är en skön bil låt..Jag tror att låten heter "Wicked" fast jag vet inte vem som sjunger den eller var man kan hitta den...blir väldigt glad ifall ni ger mig adressen eller namnet på artisten som sjunger MVH/PA80 Ali G indahouse - Incredible Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PA80 Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Ali G indahouse - Incredible Tack Så Mycke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts