Tdy Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Kan någon möjligtvis koderna till infinite health & ammo?.. plz svara asap! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) Det finns väl ingen sån kod till San andreas? Tyvärr kan jag inte hjälpa dig. Jag förstår att många kommer att klaga på att du är en fjant som fuskar och liknande - låt honom ha en egen vilja, om han vill fuska eller inte är upp till honom, eller hur? Redigerad 10 januari, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 RI,R2,L1-X,vänster,ner,höger,upp.vänster,ner,höger,upp. en ruta poppar upp om du har gjort rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Kan någon möjligtvis koderna till infinite health & ammo?.. plz svara asap! Tror det bara finns armor och hälsa om jag inte har fel + får man 250000 i penninga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 (redigerad) Tror det bara finns armor och hälsa om jag inte har fel + får man 250000 i penninga Thats right. Redigerad 11 januari, 2005 av DaVa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts