Funnylin Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Varför finns det inte en Admin?? Hultenius är juh ROOT Admin Blaque var Admin. Han lämnade dock forumet för några månader sedan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Blaque var Admin. Han lämnade dock forumet för några månader sedan! Kan inte Hultenius göra om sig till Admin då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Kan inte Hultenius göra om sig till Admin då??? Ehh? Root är den högsta posten man kan ha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 (redigerad) Ehh? Root är den högsta posten man kan ha... Aha... Jag trodde att root var lite svagare än admin!!! Lol så dumjaé Redigerad 1 april, 2005 av MatteTatte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Kloak_råttan är väl Krax? Gissa vem Dark_Suplicant var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Kloak_råttan är väl Krax? Gissa vem Dark_Suplicant var? Du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Jag antar att du menar Dark Supplicant. Det var jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts