Frenzy Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Vad betyder HYPERNATING i ranken ? kanske onödig topic men bill veta ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Vad betyder HYPERNATING i ranken ? kanske onödig topic men bill veta ! Du kan läsa men inte posta något på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Du kan läsa men inte posta något på forumet. Coolt Kom på det nu, läste det i någon Pc tidning för ett tag sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Att bli Hybernatad är ju ändå ganska snällt. Om man bara är här för GTA så skriver man ju inte så mycket utan kollar igenom de alla andra skriver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Att bli Hybernatad är ju ändå ganska snällt. Om man bara är här för GTA så skriver man ju inte så mycket utan kollar igenom de alla andra skriver Om man blir bannad läser man ju bara som gäst, lätt som en plätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Om man blir bannad läser man ju bara som gäst, lätt som en plätt Om man blir bannad så är ofta IP't bannat och man kommer inte in överhuvudtaget. =/ Det var en jobbig och traumatisk period för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Om man blir bannad så är ofta IP't bannat och man kommer inte in överhuvudtaget. =/ Det var en jobbig och traumatisk period för mig. Inte om man har BBB , alla med BBB dsl har ju dynamiska ipadresser, dvs att BBB byter ens ip titt som tätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jag har varit hypernatad . Ren tortyr (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jag skulle vilja bli hybernatead för att få folk att skrika ut att dom älskar mig... ...eller så lever jag fortfarande i en fantasivärld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jag skulle vilja bli hybernatead för att få folk att skrika ut att dom älskar mig... ...eller så lever jag fortfarande i en fantasivärld. Nej då...vi älskar dig okka. (Vi gör upp om pengarna på MSN) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Hybernata mig!! Vill bara se vad som händer om man testar att skriva... Sen un-hybernata mig när jag skickar ett PM om att jag vill bli un-hybernatad!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Hybernata mig!! Vill bara se vad som händer om man testar att skriva... Sen un-hybernata mig när jag skickar ett PM om att jag vill bli un-hybernatad!! Vad sägs om att aldrig un-hybernatna honom sen? NEj men hur länge e man hybernatnad då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 NEj men hur länge e man hybernatnad då? Så länge som det passar för administratören. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Har varit hybernated en gång tror jag...mkt hemskt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Har också vart de. Jag och Joey blev de för att vi bråkade en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Så länge som det passar för administratören. Synd om man blir bortglömd då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Det var någon som heter"kloak råttan"(tror jag)som blev hybernated. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Det var någon som heter"kloak råttan"(tror jag)som blev hybernated. Smart att dra upp en sån gammal tråd för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Smart att dra upp en sån gammal tråd för det? Ibland när topicarna ligger högt uppe så kanske man inte tänker på att kolla datumet utan tar förgivet att den inte är gammal alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Lite offtopic men men... jag vill inte starta en ny La Topica! Varför finns det inte en Admin?? Hultenius är juh ROOT Admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts