Curly Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Varför fan ska han hålla i element när han har antistatiskt armband? Urkas: Så rätt, så rätt. Grymt fula Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 12 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Haha vadå fula? grymt mkt snyggare än mitt orginal och än massa andra från chiftec tex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Haha vadå fula? grymt mkt snyggare än mitt orginal och än massa andra från chiftec tex. Det beror ju på vem man frågar, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Är det det HÄR chassit vi snackar om? Jag skulle nog inte köpt det chassit, dels beroende på utseendet (ja jag vet, alla har olika smak) och dels för att det endast kan hushålla 80mm-fläktar (om man inte moddar då). Man kan ju få till ett ordentligt luftdrag i lådan med alla de där fläktarna, men med det kommer också oljudet. Nej, då skulle jag hellre satsat på något Antec-chassi kanske, med plats för två 120mm-fläktar. Det var min åsikt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Lånar också den här tråden då. Jag ska också köpa ett nytt chassi, det här: http://www.gtek.se/img_prod/r700b.jpg http://www.gtek.se/index.php?mode=item&id=...53d18e141a8aca8 Och som ni kan se, så finns det plats för 2 st. 120mm fläktar. Jag undrar vilka fläktar som passar bäst i den här @ gtek.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Lånar också den här tråden då. Jag ska också köpa ett nytt chassi, det här: http://www.gtek.se/img_prod/r700b.jpg http://www.gtek.se/index.php?mode=item&id=...53d18e141a8aca8 Och som ni kan se, så finns det plats för 2 st. 120mm fläktar. Jag undrar vilka fläktar som passar bäst i den här @ gtek.se. Vilken 120mm(förutom titans aluminiumfläk möjligtvis) passar bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Vilken 120mm(förutom titans aluminiumfläk möjligtvis) passar bäst. Ja, det var det jag frågade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Ja, det var det jag frågade. Och jag svarade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Och jag svarade. Omformulera dig, snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Omformulera dig, snälla. Ja du frågade vilken fläkt som passade bäst och det gör alla. Du gav ju inga krav på fläkten fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 IQ. Jag tänkte bara om man behöver någon speciell satans fläkt för chassit förutom en 120mm fläkt, sen vill jag veta den tystaste också nu när jag ändå är här och gnäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Nu låter jag som en über-No0b. Vad är ett chassi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Är du seriös? Ja, isf. är det självaste skalet på en dator, utsidan, det som håller fast korten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Själv så ska jag skaffa ett THERMALTAKE V7000D XASER V WINGO BLUE wingo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Är du seriös? Ja, isf. är det självaste skalet på en dator, utsidan, det som håller fast korten. Lådan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Lådan... Jävligt viktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 IQ. Jag tänkte bara om man behöver någon speciell satans fläkt för chassit förutom en 120mm fläkt, sen vill jag veta den tystaste också nu när jag ändå är här och gnäller. Nej. Den tystaste är den med lägst antal decibel(duh), bland 120mm tror jag det är en ADDA fläkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Är du seriös? Ja, isf. är det självaste skalet på en dator, utsidan, det som håller fast korten. Doh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Nej. Den tystaste är den med lägst antal decibel(duh), bland 120mm tror jag det är en ADDA fläkt. Det visste jag, men jag är så lat så jag orkar inte kolla upp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Nu låter jag som en über-No0b. Vad är ett chassi? Mmm, känner igen mig... ...fast det fick jag klart för mig då jag såg en bild av ett såkallat "chassi". ...1 minut sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts