Mr.Magic Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) Vad tycker du är det roligaste spelet som kom 2004? Jag kanske har glömt något nu så jag lägger till en Annat. Vote: SA, däremot har jag inte spelat alla av spelen. Redigerad 10 januari, 2005 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Half-life2 äger! GTA sa har ju bara massa buggar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 GTA sa har ju bara massa buggar Sad but true Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Half-Life 2 lugnt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 NFSU2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Av dem i listan: Doom 3. Varför? Jo. HL2 - För lätt (Till och med på svåraste svårighetsgraden var det för lätt.) Doom 3 - Gav mig mye glädje och speltid. Och man hade ju väntat dåligt länge också. Skön Atmosfär även Halo 2 - Mest för att min kompis alltid spöar skiten ur mig när vi spelar splitscreen men..... aja.... resten av spelen i listan har jag aldrig testat och well, en kort sammanfattning.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) Bra att ha med WoW som inte släppts i Europa ännu, varför inte ha med Everquest 2 itsället? vote: Annat Redigerad 10 januari, 2005 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Vote: Need for speed underground 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Far Cry. En liten okänd spelutvecklare kom med ett spel med den bästa grafiken och fysiken som funnits i ett spel. Sen så har spelet riktigt avancerad AI till skillnad mot t.ex HL2 där allt är scriptat och därför skittråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Bra att ha med WoW som inte släppts i Europa ännu, varför inte ha med Everquest 2 itsället? vote: Annat WoW har visst släppts i europa. Det släpptes ju i november. Dessutom såg jag det på game en vecka innan jul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Vote: HL2 revolutionerande och grafiskt vackert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Min vote får nog Gta sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 WoW har visst släppts i europa. Det släpptes ju i november. Dessutom såg jag det på game en vecka innan jul. LOL, det är klart det inte släppts! Det har släppts i USA, ja. Men det du såg på game var bara betan till Europaversionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 LOL, det är klart det inte släppts! Det har släppts i USA, ja. Men det du såg på game var bara betan till Europaversionen. Jaja, men man kan ju ändå beställa från usa väll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Har inte lirat alla de där spelen, men tivlar på att någon utav de står emot Half-Life 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Va??? Vad oväntat att GTA:SA ligger etta på ett GTA-forum!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Bra att ha med WoW som inte släppts i Europa ännu, varför inte ha med Everquest 2 itsället? vote: Annat Jag spelar inte en massa RPG spel så jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Jag måste faktiskt rösta på burnout3... Det beror nog på att jag är ganska våldsam av mig... älskar den serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Nullvote ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts