hjhjg Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Kan man på nåt sätt moda hotknife, vore jäkligt coolt om man kunnde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Nej det kan man inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hjhjg Skrivet 11 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 TACK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Den hadde varit extremt grymt snabb med 10x lustgas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Synd att man inte kan, jag skulle vela ha haft en brandgul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Varför grymt snabb med just 10x lustgas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Hotring racer hade varit snabbare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Varför grymt snabb med just 10x lustgas? Offtopic: alltså Azore hur kunde klara City Slicking med guld? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eivl Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Det borde gå med mod unmodable cars fusket till armax/gs/cb/etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Offtopic: alltså Azore hur kunde klara City Slicking med guld? Bara att köra snabbt utan att krocka, om du laddar upp en karta kan jag rita ut bästa vägen (iofs frågade du inte mig men de går nolg bra iaf ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Offtopic: alltså Azore hur kunde klara City Slicking med guld? Det är inte så svårt som man kan tro. Försök bara att åka så fort som möjligt utan att krocka en enda gång. Min kompis klarade det med fusk, så om du inte klarar det så kan du alltid testa att skriva in livkoden precis i slutet så bilen blir hel, gör du det så behöver du inte vara rädd om du krockar. Märkte även att polaren klarade det lättare när han skrev in perfekt handling, blev mycket enklare att styra mellan bilarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Perfekthandling är inte så mycket bra (tycker jag), men slowmotion är mycket bra hinner reagera på allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Finns nån nackdel med perfekthandling och det är ju att bilen slår runt vid för kraftiga svängningar. Men bromsar man in hårt innan man svänger kraftigt så är det inga problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 (redigerad) Bara att köra snabbt utan att krocka, om du laddar upp en karta kan jag rita ut bästa vägen (iofs frågade du inte mig men de går nolg bra iaf ) Ok här då Redigerad 24 januari, 2005 av Esperanto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
viek Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 (redigerad) Den fungerar! Redigerad 24 januari, 2005 av viek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
San Andreas Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Det är inte så svårt som man kan tro. Försök bara att åka så fort som möjligt utan att krocka en enda gång. Min kompis klarade det med fusk, så om du inte klarar det så kan du alltid testa att skriva in livkoden precis i slutet så bilen blir hel, gör du det så behöver du inte vara rädd om du krockar. Märkte även att polaren klarade det lättare när han skrev in perfekt handling, blev mycket enklare att styra mellan bilarna. I hate cheaters försök klara spelet utan fusk så har du en utmaning framför dig. Istället för att ta till fusk varje gång man har problem framför näsan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 I hate cheaters försök klara spelet utan fusk så har du en utmaning framför dig. Istället för att ta till fusk varje gång man har problem framför näsan. If you hate cheaters you hate my friend Han var tvungen att fuska på City Slicking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Jag tog denna vägen... (Röd dit, blå tillbaka) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Du fick inte guld eller hur? Tillbaka vägen är en riktig omväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Du fick inte guld eller hur? Tillbaka vägen är en riktig omväg Jag fick guld... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts