epix Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Tja gullesnuttar! Jag har problem med Internet Explorer. Det är så här att jag vill 'Ta bort filer' i IE. Men när jag trycker där så laddar den något så fruktansvärt och IEXPLORE.EXE låser sig. Inget roligt med det inte, nej... Jag har bytt till Firefox, men jag är orolig över att den där mappen 'Temporary Internet FIles' tar onödig plats så jag vill ta bort den. Någon som kan hjälpa mig med något tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Låt den stå och arbeta länge, sen trycker du på ok efter ca 1min så det står (svarar inte). Låt den stå så ett tag och sedan är det klart, funkade prima för mig (kör ff nu). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Ooh, bra med någon som haft samma problem. Tackar så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Eller så är det bara att ta bort allt innehåll i mappen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Det gulliga är att när man går in i mappen så låser sig datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Haha, därför jag älskar IE.. NOT! Du gör bättre i att använda firefox. www.mozilla.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 ...Jag har bytt till Firefox... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts