Corzair Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Har nån nåt bra tips till Up up and away? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Vilket var det nu igen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Freerider Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Undrar det jag med? Är ochså där. JAg provade att ta en helikopter och flyga in till den helikoptern man ska ta men jag blev nerskjuten. Detta ska nog gå efter några försök men jag har inte haft tid att prova mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corzair Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) Vilket var det nu igen?? Man ska åka till en militärbas eller nåt och sno en helikopter. Men jag blir alltid dödad innan jag kommer till den. :'( Redigerad 10 januari, 2005 av Corzair Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Använd en M4 eller AK annars är det svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corzair Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Använd en M4 eller AK annars är det svårt Nåt mer tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Kör med Jetpacken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Exakt..det blir lätt med jetpack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corzair Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Kör med Jetpacken... Har den inte! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Har den inte! :'( Klara alla uppdrag på flygskolan då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vengeance Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Ta annars en bil och gasa tills du kommer till en mur hoppa över där sen springer du mot trappen Glöm inte att skjuta allt som rör sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Craven^ Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Kan man behålla helikoptern man använder på det uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vengeance Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Du behåller helikoptern men inte magneten...står för övrigt i den FAQ:en som är klistrad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Freerider Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Nu klarade jag uppdraget, körde in med en motorcykel ända till trappan där man ska upp, och sen skjöt jag ihjäl alla och till slut skjöt jag planen man ska skjuta, sen är det bara att ta helin och klara uppdraget. Ett tips är att flyga in och titta ut en väg upp till helikoptern innan man gör uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Craven^ Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Du behåller helikoptern men inte magneten...står för övrigt i den FAQ:en som är klistrad Det va de ja mena.... synd att man inte behåller magneten, den e ju roligast! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vengeance Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Det va de ja mena.... synd att man inte behåller magneten, den e ju roligast! :'( Blir ju som kranen vid garaget i SF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Jag kalrade nyss uppdraget det var enkelt. ta ett flygplan och hoppa ur med fallskärm, ta en m4 skjut ner de 5 vakterna och skut nere helikoptrarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts