Blaucrozz Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 JAAA! YIPPI!!! Äntligen en ordentlig besserwissertråd!!! Besserwisser är inte ens ett riktigt ord!! nu vet ni det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 (redigerad) Besserwisser är inte ens ett riktigt ord!! nu vet ni det Öhhh! Jag citerar ur Svenska ordboken: Besserwisser: "En person som anser sig ha större kunskaper än omgivningen och gärna visar upp dem : besserwisserattityd" EDIT: Haha Redigerad 11 januari, 2005 av Diezl Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Öhhh! Jag citerar ur Svenska ordboken: Besserwisser: "En person som anser sig ha större kunskaper än omgivningen och gärna visar upp dem : besserwisserattityd" EDIT: Haha Ägd... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Besserwisser är inte ens ett riktigt ord!! nu vet ni det Idiot, det är tyska. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Då kan jag bara berätta en sak som hände min mamma och pappa... Dom var nån stans och åt med några( ). Och så pratades det och någon sa nåt. Då Säjer en "Va inte en sån meschersmitt". Då reser sej en upp (tror jag ) och säjer "Det heter faktisgt besservisser!" ... Sen säjer jag som Crice (?) "Varför sitter du här om du har ett plan att flyga iväg med...? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts