Frenzy Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Inget har sagt att australiensaren inte kommer fråm Austrailen... Jo i en annan topic Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Offtopic : Funderade lite på din sign Di känner väl KalleR Irl ? Ller var det Stellhell Shitdasame Men är Kalle KalleR ? Om du kollar hennes profile står det en lustig sak på intrests Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Tror faktiskt det är möjligt att han är från USA. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Om du kollar hennes profile står det en lustig sak på intrests Såg det nu ju Men Jag tror faktiskt på att Tiger är från Usa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Om du kollar hennes profile står det en lustig sak på intrests Helt off: Ajajajaj, bör varna känsliga läsare Interesting.. kalleR o Sofie.. GRRR! Oh fan, nu fick jag en bild Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Helt off: Ajajajaj, bör varna känsliga läsare Interesting.. kalleR o Sofie.. GRRR! Oh fan, nu fick jag en bild Usch. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) Mr M: jo jag har skrivigt svenska under den största tiden. Forumet är som sagt en stor del utav att jag kan skriva på svenska så bra. luddee: Jo så skriver man, men Forumet lät så bra, svenskt, och så rakt på eller vad man ska säga.. haha Grötmannen: Nej, jag har inte glömt engelskan, pratar det alltid hemma. Topp3 Hej din lustigkurre! Även vi engelsmän eller amerikanerna (eller vad vi nu är för något) skriver det lite lättare för oss när vi skriver på datorn, som ni svenskar, tex [e=är] [sj=själv] [vf=varför], ja listan kan göras lång. Vi engelsmän eller amerikanerna (eller vad vi nu är för något) gör också det, fast [cant=can't], ja listan kan göras lång. I did'nt belived it would be a big discussion about my move. Who is the real jealous one? See u Redigerad 10 januari, 2005 av Tigern Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Menar du att "I" och "can't" är ovanliga förkortningar för amerikanare? Eller vad menar du? Som ni andra säger så vill han bara få uppmärksamhet eller nåt, det är min åsikt, och inga åsikter är fel.. Anledning för att alla hälsade på Australiensaren var väl för att han skapade en "Hej jag är ny" tråd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 I'm jealous.. can I move with you? :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 I'm jealous.. can I move with you? :'( Gay pickup-line! Call the cops! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) I've changed my mind.. Redigerad 10 januari, 2005 av _-MadeMaN-_ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) Topp3 Hej din lustigkurre! Även vi engelsmän eller amerikanerna (eller vad vi nu är för något) skriver det lite lättare för oss när vi skriver på datorn, som ni svenskar, tex [e=är] [sj=själv] [vf=varför], ja listan kan göras lång. Vi engelsmän eller amerikanerna (eller vad vi nu är för något) gör också det, fast [cant=can't], ja listan kan göras lång. I did'nt belived it would be a big discussion about my move. Who is the real jealous one? See u Vet du inte vilket land du kommer ifrån menar du? Redigerad 10 januari, 2005 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 I did'nt belived it would be a big discussion about my move. Who is the real jealous one? Fila på engelska-kunskaperna på planet. För guds skull. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Hmm, vilka är det som inte tror på att han är från australien ? Jag har då sett bevis på att han är det ! eller iaf bevis på att han bor där ! Ja men wow, tror du att du känenr han bättre än mig? ( ) Umm tiger: har du lärt dig svenska snabbt eller...ganska snabbt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) I did'nt belived it would be a big discussion about my move. Who is the real jealous one? Man säger inte belived, man säger believe HAHA! Redigerad 10 januari, 2005 av m0rd0r Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Wow, grabben ska flytta till amrisarna. Får jag göra en sån här topic när jag går till kiosken här bredvid? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Hälsa Red Hot Chili Peppers om du ser dem. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Ja men wow, tror du att du känenr han bättre än mig? ( ) Umm tiger: har du lärt dig svenska snabbt eller...ganska snabbt Hehe... mm det vär väldigt konstigt att han kan svenskan perfekt men är kass på engelska Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Hehe... mm det vär väldigt konstigt att han kan svenskan perfekt men är kass på engelska Haha, huvudet på den trubbiga nio millimetersspiken, Sherlock. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 I did'nt belived it would be a big discussion about my move. Who is the real jealous one? Jag har ingen åsikt och tänker inte bry mig vare sig Tigern är amerikan eller inte. Ville bara påpeka att "I did´nt belived" ska skrivas "I didn´t believe" men det kanske inte är så viktigt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts