Jump to content

California, here i come!


Tigern
 Share

Recommended Posts

Mr M: jo jag har skrivigt svenska under den största tiden. Forumet är som sagt en stor del utav att jag kan skriva på svenska så bra.

luddee: Jo så skriver man, men Forumet lät så bra, svenskt, och så rakt på eller vad man ska säga.. haha :P

Grötmannen: Nej, jag har inte glömt engelskan, pratar det alltid hemma.

Topp3 Hej din lustigkurre! Även vi engelsmän eller amerikanerna (eller vad vi nu är för något) skriver det lite lättare för oss när vi skriver på datorn, som ni svenskar, tex [e=är] [sj=själv] [vf=varför], ja listan kan göras lång. Vi engelsmän eller amerikanerna (eller vad vi nu är för något) gör också det, fast [cant=can't], ja listan kan göras lång.

I did'nt belived it would be a big discussion about my move. :rolleyes: Who is the real jealous one? ;)

See u

Redigerad av Tigern
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Menar du att "I" och "can't" är ovanliga förkortningar för amerikanare? :rolleyes: Eller vad menar du?

Som ni andra säger så vill han bara få uppmärksamhet eller nåt, det är min åsikt, och inga åsikter är fel..

Anledning för att alla hälsade på Australiensaren var väl för att han skapade en "Hej jag är ny" tråd ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Topp3 Hej din lustigkurre!  Även vi engelsmän eller amerikanerna (eller vad vi nu är för något) skriver det lite lättare för oss när vi skriver på datorn, som ni svenskar, tex [e=är] [sj=själv] [vf=varför], ja listan kan göras lång. Vi engelsmän eller amerikanerna (eller vad vi nu är för något) gör också det, fast [cant=can't], ja listan kan göras lång.

I did'nt belived it would be a big discussion about my move.  :rolleyes: Who is the real jealous one?  ;)

See u

Vet du inte vilket land du kommer ifrån menar du? :P

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, vilka är det som inte tror på att han är från australien ?

Jag har då sett bevis på att han är det ! ;)

eller iaf bevis på att han bor där ! :P

Ja men wow, tror du att du känenr han bättre än mig? :rolleyes: ( :P )

Umm tiger: har du lärt dig svenska snabbt eller...ganska snabbt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I did'nt belived it would be a big discussion about my move. :rolleyes: Who is the real jealous one? ;)

Jag har ingen åsikt och tänker inte bry mig vare sig Tigern är amerikan eller inte.

Ville bara påpeka att "I did´nt belived" ska skrivas "I didn´t believe" men det kanske inte är så viktigt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...