Tigern Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Alright, now it's time for me and my family to move back to Los Angeles, after 3 years in Sweden. I've enjoyed my time here i Sweden and I will probably come back sometime, and meet all my good friends once again. Forumet has been a good place for me cause i have learned to write better in a different language, i will never leave forumet, but from now on i'm going to write in my own language, mostly. I don't think anybody knewed that i was an american, but now you all now! I was born in Santa Barbara in 1989. Tomorrow night i will be placed on an airplane about 10000 meters above the atlantic ocean. This is probably the last post i'll write in "Forumet" in sweden. See you all guys, another day, in another country.. /Alex Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Godbye ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) Catch ya later. Redigerad 10 januari, 2005 av Tommy_Fido Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Uh, what? Haven't you been talking swedish? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Uh, what? Haven't you been talking swedish? Jorå han har snackat svenska förut. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Forumet has been a good place for me cause i have learned to write better in a different language Alvarligt så tror jag han vet att man skriver The Forum om han var amerikan. Han vill antagligen testa detta eftersom alla varit så trevliga mot den nya australienaren. Han är svensk . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) Hahaha, vadå avundsjuk på den där australienaren... jag kommer egentligen från china... en kompis jag har hittat hjälper mig att översätta Redigerad 10 januari, 2005 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Vörd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) Hahaha, vadå avundsjuk på den där australienaren... jag kommer egentligen från china... en kompis jag har hittat hjälper mig att översätta Wow det visste jag inte? coolt asså jag trodde du var svensk!! EDITZOR: hans första post.. tror inte att den första posten borde vara på ren svenska... Redigerad 10 januari, 2005 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Fjantigt att ljuga om något sånt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Hm... stannat i Sverige lite för länge och glömt bort ditt modersmål? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Tomorrow night i will be placed on an airplane about 10000 meters above the atlantic ocean. Woaw, det låter som en farlig operation. Varför måste du göra det så dramatiskt? Kliv på när planet står stilla, på flygplatsen. 1 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jodu Tiger, förresten. Ni engelsmän eller amerikanare eller vad du nu vill vara för något, ni skriver I (jag) med stort I. Alltid. Kan vara bra att veta för framtida sketcher. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Woaw, det låter som en farlig operation. Varför måste du göra det så dramatiskt? Kliv på när planet står stilla, på flygplatsen. Hahaha! Tiger: what?! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LittleGuna Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Alright, now it's time for me and my family to move back to Los Angeles, after 3 years in Sweden. I've enjoyed my time here i Sweden and I will probably come back sometime, and meet all my good friends once again. Forumet has been a good place for me cause i have learned to write better in a different language, i will never leave forumet, but from now on i'm going to write in my own language, mostly. I don't think anybody knewed that i was an american, but now you all now! I was born in Santa Barbara in 1989. Tomorrow night i will be placed on an airplane about 10000 meters above the atlantic ocean. This is probably the last post i'll write in "Forumet" in sweden. See you all guys, another day, in another country.. /Alex Um, bye. I'm not from sweden either, I'm from Australia. But, um... I never knew you, but bye. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Um, bye. I'm not from sweden either, I'm from Australia. But, um... I never knew you, but bye. But he is just joking... he tried this just becouse you where so popular as an austrailian... don't feel bad, he is just dumb Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Hahaha, vadå avundsjuk på den där australienaren... jag kommer egentligen från china... en kompis jag har hittat hjälper mig att översätta Jasså här kommer det fram... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Hmm, vilka är det som inte tror på att han är från australien ? Jag har då sett bevis på att han är det ! eller iaf bevis på att han bor där ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jasså här kommer det fram... Offtopic : Funderade lite på din sign Di känner väl KalleR Irl ? Ller var det Stellhell Shitdasame Men är Kalle KalleR ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Hmm, vilka är det som inte tror på att han är från australien ? Jag har då sett bevis på att han är det ! eller iaf bevis på att han bor där ! Inget har sagt att australiensaren inte kommer fråm Austrailen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts