Ocke Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 hjääälp hur har dom tänkt att man ska klara att köra om honom hjääääälp! tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Angle Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Jag behöver också hjälp. Det går inte att vinna över nörden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bens Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 om ni kör om honom från starten så är det lugnt...om ni håller er borta från copsen såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
007 Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 hjääälp hur har dom tänkt att man ska klara att köra om honom hjääääälp! tack Plattan i mattan my son det är det som gäller. MAy the SpeeD be with you Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Angle Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Det som stör mig är att man själv har en pissbil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Det som stör mig är att man själv har en pissbil. 1. Sabre Turbon bil accelererar snabbare ! 2. Sentinelen xs har bättre toppfart ! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 Jag tror faktist att det skulle vara svårare att vinna mot han om man oxå skulle ha en sabre turbo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 13 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 ha klarade det igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 3reZZ.. man kör ingen Sentinel XS man kör en vanlig sentinel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Angle Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 Kan man inte bara gå ut ur bilen o spränga honom innan starten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
007 Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 Det som stör mig är att man själv har en pissbil. Sentinel äro icke en pissbil, den må varo lite seg i starten men sedan går den som ett skott... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_dB_ Skrivet 22 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2002 håller men helt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donnie_Yen Skrivet 24 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2002 (redigerad) det bästa är att köra fort som fan i början och inte släppa fram den andra killen. närman han sig så kan man preja in han i nån stolpe eller nåt.har klarat det efter ett par försök... Redigerad 24 december, 2002 av Donnie_Yen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 (redigerad) Problemet är ju att han har fan så mycket bättre accelaration på sin bil. Redigerad 27 december, 2002 av Riichard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts