bertilsson Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Har faktiskt letat genom forumet men ej hittat svaret! varför det alltid står The Cluckin Cook isn´t ready yet när man ska köra triathlon på stranden i Los Santos! vad ska man göra för att delta`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Gå dit på lördagar och söndagar!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bertilsson Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Ja men det ä jag ju...annars hade ju inte den röda ringen vart där och texten med "....isn´t ready jet" visats!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Då är det säkert en bugg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bertilsson Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Bugg jaha ja....hur fixar med det då, eller det går inte? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) Hur långt har du kommit? Redigerad 10 januari, 2005 av DaVa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bertilsson Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jag är på sista uppdraget i Los Santos....Wrong side of the tracks...och det uppdraget har jag kört minst 100 gånger nu...klarar inte det heller :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Du kanske behöver komma mer vidare i storyn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bertilsson Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Ja men jag klarar ju inte Wrong side of the tracks...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Du behöver komma till San Fierro och Las ventura för at göra Beat The Cock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bertilsson Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Åkäj tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Samma problem här..jag jobbar för Zero nu..står fortf " the clucki`n kock isn`t ready yet", har varit så helatiden..jag är där på helgerna ! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Om ni är i den i Palamino Creek så kan ni inte göra den för att den kräver att ni åker till Las Venturas också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Men jag har prövat båda ställena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Man måste komma till LV för att kunna göra Triathlon ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Hur många missions är det kvar att göra efter det första med han pimpen då ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Hur många uppdrag är det kvar att göra efter det första med han pimpen då ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 En hel del. Har ingen exakt siffra, men kör bara på. Det blir inte kortare för att du frågar, mind you. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts