PETsson Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Hejsan! Är det fler än jag som inte kan släppa flares från Hydran? Nån som vet varför jag inte kan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Vad är flares för nått??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 En fakla, ljus grunka, som på air force one man tar ut dom när man har en missil i baken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 ...som är väldigt bra att använda, antar jag... Jag har aldrig fått testa det. Är det ingen som vet hur man kan börja använda dem? (Jag kunde släppa ett tag, när jag precis hade fått Hydran) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Går bara medans man blir attakerad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidusover Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Ööö jag kan använda de hur mycket jag vill i typ 1min sen funkar dom inte längre. Ganska taskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Tidusover: Det var samma sak för mig i början, men mickemannen; jag är skyldig dig en! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidusover Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Går bara medans man blir attakerad Whoow såg inte den posten, även fast dom där patriot vid Area 69 skjuter på mig funkar inte flaresen inte heller ifall ja har 5snutar efter mig och dom andra Hydrorna skjuter mot mig. Det funkar bara första minuten för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lecke Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Hur släpper man dom?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 O (ring) när man hör "pip pip pip pip" då blir man jagad av annan hydra eller luftvärn och då kan man släppa facklor så att de värmesökande facklorna tar dom istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 (redigerad) En fakla, ljus grunka, som på air force one man tar ut dom när man har en missil i baken Jag var TVUNGEN att kommentera denna Om man har en missil i baken är det nog redan försent att släppa flares . Redigerad 11 januari, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Jag undrar också, de funka förrut, men inte nu :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts