GTA3 freak Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 INTE PANDA ANTIVIRUS! Hade det i min förra maskin när jag fick virus. Den sökte och sökte och hittade ingenting. Till slut så fixade vi in Norton istället och lät den söka igenom datorn... Den hittade filen i panda antivirus! EDIT: Norton är dock inte bäst... Eftersom det snor åt sig massa process och (nästan) omöjligt att avinstallera (som tidigare sagts). Antagligen inte ett virus. Ibland reagerar programmen på varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Kör med Mc Afee det funkar asbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Jag har Nod32 och det funkar perfekt! Och hur kan ett virusskydd, som hela tiden uppdateras, vara gammalt? Förmodligen hadde inte den där personen på LAN'et uppdaterat sitt skydd på länge. Och ännu konstigae är det med tanke på att det upddateras automatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Kaspersky Anti-Virus Personal, helt klart bäst! Hämtar hem uppdateringar varje timma, även om det inte finns något nytt att hämta. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 [O][T],Jan 15 2005, 21:47] Hämtar hem uppdateringar varje timma, även om det inte finns något nytt att hämta. Lite väl nedslöande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Bästa antivirus är att dra ut internetkabeln och lira Mafia istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts