Cortez Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Hej, jag undrar vilket som är det bästa antivirusprogrammet idag som uppdateras ofta, och det ska gå att söka igenom datorn efter virus, trojaner, osv på datorn med programmet.(helst.) Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Det är väll Norton antivirus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) Folk som jag snackat med säger att Norton tar upp lika mycket processor som ett virus skulle gjort, dessutom hänger det sig ofta tydligen, så det avstår jag nog. Andra tips ? *EDIT* Jag kommer även ihåg en onlinescan som letade igenom datorn på trojaner. Nån som vet var jag kan hitta den? Redigerad 10 januari, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Kör F-Secure på alla datorerna. Funkar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Folk som jag snackat med säger att Norton tar upp lika mycket processor som ett virus skulle gjort, dessutom hänger det sig ofta tydligen, så det avstår jag nog. Andra tips ? Har har haft Norton länge och det gör inte så som dem sakerna du skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jag har det ( F-secuer) men! När den hittade en skadlig fil stog det att återgärden misslyckades! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jag tycker NOD32 eller Kaspersky Antivirus. Avast! är också ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 AdWare...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Avast är grymt bra och gratis ! Avast.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LittleGuna Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Det är väll Norton antivirus Ja. I use Norton and it is great, it installs new updates everyday and it haves saved my PC a few time before. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Panda Antivirus... norton suger.. sabbar datorn mer än virus.. fick installera om mitt windows pga. norton... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Panda Antivirus... norton suger.. sabbar datorn mer än virus.. fick installera om mitt windows pga. norton... Okey.... NORTON: spammar ihjäl sig när den hittar ett virus som inte går att ta bort + att det tar mkt i process PANDA: rätt ok ... men det plockar inte alla virus som då fukkar upp datorn KASPERSKY: det har jag! det plockar alla virus men uppdaterar så jävla mkt och kan sega ner datorn en aning ibland.. NOD32: gammalt o dåligt... på ett lan så spreds ett simpelt virus som alla datorer plockade men inte 1 dator som hade nod32! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jag anvädner Norton och jag tror inte det är specielt bra för det finns antagligen något konstigt virus på min dator. Men det är ändå inte så stort så jag orkar inte byta anti-virus program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Mina två favoriter är Panda och Avast. De har aldrig svikit mig. Vill man slippa spyware så är det ad-aware och peergaurdian som gäller för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 NOD32 är absolut det bästa antivirus programmet som finns, har haft det ett tag och är väldigt nöjd. Norman funkar också rätt bra har jag hört..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Jag vet inte..men Spysweeper..den har hittat ett par trojaner för mig..men jag vet int om den hittar allt..otroligt bra program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 NOD32: gammalt o dåligt... på ett lan så spreds ett simpelt virus som alla datorer plockade men inte 1 dator som hade nod32! Bara för att det inte hittade viruset betyder det inte att det är dåligt! Alla virusprogram uppdateras olika och just Nod32 kanske inte hade lagt in just det viruset i sin databas. Gammalt är inte alltid sämst. Om man går in på http://www.virusbulletin.com och letar upp nod32 så ser man att den har klarat flest test av alla virusprogram som testats. Har Nod32 själv och tycker om det extremt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 (redigerad) INTE PANDA ANTIVIRUS! Hade det i min förra maskin när jag fick virus. Den sökte och sökte och hittade ingenting. Till slut så fixade vi in Norton istället och lät den söka igenom datorn... Den hittade filen i panda antivirus! EDIT: Norton är dock inte bäst... Eftersom det snor åt sig massa process och (nästan) omöjligt att avinstallera (som tidigare sagts). Redigerad 11 januari, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Bullguard??har räddat min dator 3-4 gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Kaspersky, annars Linux. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts