starkstar Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jag har klarat flygskolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Ja jag har klarat flygskolan. Vote:Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Har klarat flygskolan men inte guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Ja men som azore sa, inte alla guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corzair Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jag har klarat flygskolan. Tyvärr bara silver än så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Klarat hela flygskolan på guld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pinnen Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Varför skriver man svaren här när det är en omröstning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nasso Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Man måste väl klara flygskolan för att komma vidare? frågan är alltså hur långt folk har kommit i spelet? ja, jag har klarat flygskolan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Varför skriver man svaren här när det är en omröstning? För att förklara mer hehe om man nu har klarat det på guld, silver eller brons. Det kanske finns folk som vill veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fogel Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Nej det har inte jag! :'( vet inte äns vad det ligger?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Nej det har inte jag! :'( vet inte äns vad det ligger?? Du kommer dit efter du har kommit en bit ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skeesy Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jag har klarat fylgskolan 2 gånger med alla guld för mig själv och 3 gånger med alla guld för mina kompisar. Så 5 gng med alla guld då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jag har klarat fylgskolan 2 gånger med alla guld för mig själv och 3 gånger med alla guld för mina kompisar. Så 5 gng med alla guld då. Jäkla haxx0r --- jag menar, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Har också klarat Flygskolan, men inte alla guld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LittleGuna Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Ja. 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robbin Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Ja, men inte alla guld.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Jag har klarat guld på alla skolor förutom körskolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Guld på alla skolor. Nödvändig tråd. =) Är ju praktiskt taget gjord för skryt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Guld på alla skolor. Nödvändig tråd. =) Är ju praktiskt taget gjord för skryt. Håller med. Jag har ju annars klarat flygskolan 77 gånger med guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Vote=ja såklart inte guld än! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts