Frostic Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Det är helt klar nu att det kommer ett GTA spel till PSP, och det kommer utspela sig i LC. Så det passar nog bäst här tills vidare, kan ju bli samma spel som GTA3, men man får hoppas det inte blir så. http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=3193...918202b2d9612e0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Men vad i helvete, jävla Liberty City. VICE City för fan. Bärbart åttiotal vore någe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Liberty City skulle behövas göras om lite. Tycker det passar utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Liberty City skulle behövas göras om lite. Tycker det passar utmärkt. Jag håller med. Tycker att LC är den bästa staden, inte ens någon av städerna i SA tar LC. Hoppas bara på ny story, eller det kanske står att det ska bli det i pressrealesen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Det skulle va kul o se ett screenshot från gta spelet till psp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtagamer Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Ska ni köpa PSP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 26 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Ska ni köpa PSP? Jag ska då köpa den, fast kanske inte direkt den släpps, men vad gör man inte för att få lira ett GTA spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Jag ska då köpa den, fast kanske inte direkt den släpps, men vad gör man inte för att få lira ett GTA spel? På bussen dessutom!! Jag tänker köpa psp ocg gta psp så fort jag har råd, är det nån som vet vad psp kommer att kosta!? Jag har hört (sett) ryckten om att det ska kosta upp mot 5000kr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Batteritiden kunde vara längre, men det verkar onekligen vara en bra konsol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 På bussen dessutom!! Jag tänker köpa psp ocg gta psp så fort jag har råd, är det nån som vet vad psp kommer att kosta!? Jag har hört (sett) ryckten om att det ska kosta upp mot 5000kr! Om det kostar 5000 så kommer inte jag köpa den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Om det kostar 5000 så kommer inte jag köpa den Ja tror den kommer kosta 2500 kr enligt Webhallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
viek Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 På bussen dessutom!! Jag tänker köpa psp ocg gta psp så fort jag har råd, är det nån som vet vad psp kommer att kosta!? Jag har hört (sett) ryckten om att det ska kosta upp mot 5000kr! http://www.webhallen.com/prod.php?id=29357 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 http://www.webhallen.com/prod.php?id=29357 "Pris och datum är preliminära och kan komma att ändras" Så står det där, så man kan ju hoppas det kommer att ändras till det bättre. Fast det där verkar vara ett rätt så bra pris ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 http://www.blocket.se/view/4215747.htm?cal...&l=0&c=1&city=0 denna killen försöker nog luras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 30 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 http://www.blocket.se/view/4215747.htm?cal...&l=0&c=1&city=0 denna killen försöker nog luras. Det lär han göra. För det kostar inte mer än ca 3-4000 kr att importera den med några spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wilmas_matte Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Nån som vet när psp kommer till Sverige? Varför känns det som om allt kommer sist till Sverige? Kollade på nätet, man kunde beställa det. Kostade 329 us dollar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Det lär han göra. För det kostar inte mer än ca 3-4000 kr att importera den med några spel. Om man har tur och slipper tull ja!! Fick betala 500kr i tull på en grej från USA en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 6 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Om man har tur och slipper tull ja!! Fick betala 500kr i tull på en grej från USA en gång. Så sant, men det är ändå inte i närheten av vad han som skrev annonsen påstod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 LC Är LUUNGT bästa staden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 http://www.blocket.se/view/4215747.htm?cal...&l=0&c=1&city=0 denna killen försöker nog luras. Vad kan man förväntas behöva betal för en NY PSP? är väldans sugen på den lilla mojängen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts