Blaucrozz Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Har nån koll på när X-box 2 släpps?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Har nån koll på när X-box 2 släpps?? Använd Google Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Det är inte ens säkert att det ska komma någon, men dom "*pratar*" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Microsoft har tänkt släppa konsolen kanske så tidigt som tidig vinter 2005 eller våren 2006. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Playstation 3 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Microsoft har tänkt släppa konsolen kanske så tidigt som tidig vinter 2005 eller våren 2006. oki tack då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jag vill inte att det ska komma någon ps3 eller xbox 2... för jag har precis fått ett eget xbox i julklapp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Playstation 3 då? År 2006. Xbox 2 kommer vara lika bra som en monsterdator idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Det är inte ens säkert att det ska komma någon, men dom "*pratar*" Ehm, det är visst bekräftat att den kommer komma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Wiie, jag ska köpa xb2 direkt och lägga in olw chips i den! (kanske, KANSKE estrella) Sen använder man den gammla till.. till.. till.. extra hd!! (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 År 2006. Xbox 2 kommer vara lika bra som en monsterdator idag Om inte bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Jag vill inte att det ska komma någon ps3 eller xbox 2... för jag har precis fått ett eget xbox i julklapp... Efter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 (redigerad) Ok, Om dom inte gör så att man kan spela med xbox "1"'S KONTROLLERPÅ 2:AN SÅ blir jag arg Och XB1's-spel ska gå att spela på "2-an" EDIT: Hmmmm ? Vad tror ni om den? Jag tycker att man borde kunna, Fast det är väll inte säkert artt den kommer se ut så? Men man borde kunna spela med gamla kontroller Redigerad 12 januari, 2005 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Vaddå fake? Vart har du fått bilden ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Det där är så uppenbart ett xbox som är moddat =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Moddat? ok, Google Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Ärligt talat, ms gick nyss ut med xbox 2's design. Prototypen skeppades igår till stockholm: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Ärligt talat, ms gick nyss ut med xbox 2's design. Prototypen skeppades igår till stockholm: Ja Microsoft har ju velat göra xbox 2 till ett "Mediacenter för hemmet", så dem släppte ett helt hem istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Ja Microsoft har ju velat göra xbox 2 till ett "Mediacenter för hemmet", så dem släppte ett helt hem istället Man kan ju undra om kontrollportarna är ingångarna Btw, varken xbox2 eller ps3 kommer att ha samm/bättre specifikationer än en monsterdator idag, det skulle bli alldeles för dyrt att tillverka och sälja dem då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts