Azore Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Hade tänkt dejta Katie Zhan och det står att hon ska vara vid Avispa Country Club, men när jag kommer dit så hittar jag henne inte. Vart är det hon finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jag tror att hon är där en viss tid. Kolla Länkar och Information tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jo jag vet att det är mellan 12.00 - 24.00. Men vart är det hon står då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) Ingen som dejtat Katie? Redigerad 10 januari, 2005 av Azore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jag hittar henne inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Hon är bakom några buskar vid nordöstra delen av golfbanan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vengeance Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Hon står vid vägen nästan...Var nära att köra över henne Det är en stor skylt på andrasidan vägen vad jag minns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jag är en generös kille så jag kommer med en karta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Skulle du kunna märka ut? Karta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Skulle du kunna märka ut? Karta Nej...Har redan lagt ut en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Nej...Har redan lagt ut en. Skrev och frågade innan jag såg att du lagt ut en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Hittade henne nu! Tack för kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts