leksand4ever Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 var hittar jag den nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Är det militär sorten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Flatbed brukar jag oftast hitta på Staunton Island. Millitärvarianten av Faltbed heter Barracks OL och finns på Phils millitärställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leksand4ever Skrivet 11 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Jag menar inte militär bilen för jag ska ha den till Import/export. Sen undrar jag var securicar finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 dom åker omkring på gatorna vid olika tillfällen. Flatbed åker vid tex vid fotbolls stadion på morronen. Securicar finner du vid det området också fast på kvällen tror jag. bilarna finns på andra platser också men på mitt trasiga gta-3 är detta de vanligaste ställerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 En och annan Flatbed brukar köra runt i Chinatown också.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts